odprawamapagaleriazasadykontaktwyjście



JUŻ NIE PRZYJMUJEMY ZGŁOSZEŃ !!!

::warto mieć ze sobą
kompas/busola - warto mieć w drużynie (w celu łatwiejszego odnajdywania celów)
łopata/szpadel -
warto mieć w drużynie (w celu okopania się, m.in. podczas tworzenia bazy)



:
:data
25 październik 2008

::zbiórka
7:00-7:30 sprawdzana obecność

::miejsce
ogrodzieniec wg mapy:
http://www.zumi.pl/trasa.html?xs=19.513136&ys=50.44176&xk=19.517792&yk=50.449984&v=true&utf=1

::parking
wzdłuż ulicy Spacerowej
[jadąc trasą nr790 od strony Dąbrowy G wybierz zjazd w prawo na ulicę Spacerową ("Krępa")
zjazd dokładnie 1km licząc od tablicy informującej o terenie zabudowanym]

::odprawa (przydział do stron konfliktu, umówienie zasad, rozdanie akcesoriów, przekazanie rozkazów dowódcom stron; dowódcy odprawiają się z własnymi zespołami, przekazując informacje nt. terenu, zadań, celów)
8:00

::wymarsz na stanowiska i alokacja (tworzenie bazy)
8:30-9:30

::dodatkowe rozkazy/informacje
dowódcy otrzymywać będą w trakcie wykonywania zadań (dodatkowe rozkazy/informacje w kopertach)

::scenariusze
walka podzielona na dwie części:
1.
misja pod kryptonimem "przybysz z gwiazd" - zadanie: odnalezienie satelity oraz utrzymanie jej w swojej bazie do godziny 12:00
2.
misja pod kryptonimem "czarny płaszcz" - zadanie: przejęcie komputera od agenta CIA oraz utrzymanie go w swojej bazie do godziny 15:30

::wynik rozgrywki
możliwy rezultat: remis lub totalna wygrana

::limity
wieku – od 17lat za zgodą opiekunów prawnych!!! niezbędny dokument potwierdzający tożsamość
mocy - do 500fps oraz zdrowy rozsądek!!! przy małych odległościach w przypadkach oczywistych zabijać bez strzału
ilość uczestników - 70
pirotechnika - zakazana
alkohol, środki odurzające - zakazane
oznakowanie stron - taśma klejąca na ramionach (niebieska dla ONZ, czerwona dla NSL); na taśmie zostanie naniesiona ksywa

::kontakt podczas gry
z organizatorami - telefon komórkowy
PMR dowódców stron z dowódcami oddziałów: ONZ kanały 1-4, NSL kanały 5-8

::zasady gry
komandor
=głównodowodzący - nie bierze bezpośredniego udziału w bitwie; chroni się w bazie; funkcją można się wymieniać, ale jedynie w chwili, gdy komandor oraz przejmujący funkcję żołnierz żyje (nie można tego robić na respie!); pozostaje w bezpośrednim kontakcie z dowódcami drużyn; nanosi informacje na mapę obrazującą sytuację na polu walki, wydaje rozkazy drużynom; na tym stanowisku mile widziany doświadczony gracz w BF

respy-bazy (RB) - po jednym dla każdej ze stron (zlokalizowany w pobliżu własnej bazy; nie przechodzi w ręce wroga)

respy-flagi (RF) - na mapie zlokalizowane są 3 maszty (na których można wywieszać własną flagę), miejsce pod flagą staje się respem dla strony, która aktualnie ma kontrolę nad danym masztem - na początku rozgrywki na maszcie wywieszone będą dwie flagi (niebieska dla ONZ, czerwona dla NSL) -> zajmując po raz pierwszy respa należy ściągnąć flagę przeciwnika zostawiając na maszcie flagę swojej strony; przejmując zajętego przez przeciwnika respa należy ściągnąć flagę przeciwnika oraz wywiesić flagę swojej strony; flagi przeciwnika nie wolno chować, należy pozostawić ją w dolnej części masztu! [kontrola RF daje przewagę strategiczną na mapie; możliwość odradzania się we właściwym miejscu mapy - niekoniecznie w najbliższym RF, ale tym wskazanym przez komandora, co pozwala wykorzystać RF jako wysunięty przyczółek i skupiać lub rozpraszać drużyny na mapie zgodnie z realizowaną strategią]

trup - może przemieszczać się po mapie (między respami) z dobrze widocznym czerwonym materiałem (warto od czasu do czasu sygnalizować werbalnie, że "idzie trup":)

odradzanie - w respach-flagach RF: aby powrócić do gry pod masztem (z własną flagą) musi zebrać się 6 żołnierzy (z chwilą dotarcia do respa szóstej osoby - odradza się cały 6-osobowy skład; stąd ważne zadanie dla komandora - odpowiednie kierowanie trupów na respy); trupy czekające na odrodzenie muszą nadal mieć na sobie dobrze widoczny czerwony materiał(!), gdyż w międzyczasie możliwe jest odbicie respa przez przeciwnika (unikniemy uszkadzania trupów pod respami); odbicie respa zmusza trupy do przejścia na innego respa
- w respach-bazach RB: aby powrócić do gry w respie-bazie (pod własną bazą) musi zebrać się na nim 15 żołnierzy, od chwili dotarcia do respa piętnastej osoby należy odliczyć 5 minut(!!!) - po tym czasie odradza się 15-osobowy skład, który może wrócić do walki)

medyk - na każdą ze stron przewidziana jest jedna funkcja medyka; tylko osoba postrzelona w rękę lub nogę może wezwać medyka, taka osoba nie może się ruszać, leżąc czeka na pomoc medyka (postrzał w głowę lub korpus odsyła na respa); po udzielonej pomocy należy odczekać 30sek.

postrzał w broń - eliminuje taką broń z dalszej rozgrywki (po odrodzeniu się na respie - wraca sprawność broni)


::cel gry

przechwycić oraz utrzymać do określonej godziny obiekt we własnej bazie
by uznać wygraną jednej ze stron o godzinie X, obiekt musi znajdować się w danej bazie! (jeśli obiekt znajdować się będzie poza bazą = remis)

::obiekty
uszkodzony satelita - szczegóły dotyczące satelity strony otrzymają podczas odprawy
laptop - szczegóły dotyczące laptopa strony otrzymają podczas odprawy
kompas/busola - warto mieć w drużynie (w celu łatwiejszego odnajdywania celów)
łopata/szufla -
warto mieć w drużynie (w celu okopania się, m.in. podczas tworzenia bazy)


::podział
OZN 50% (kolor niebieski), NSL 50% (kolor czerwony)

::zgłaszanie
proszę zgłaszać teamy wg wzoru:
nazwa teamu z wyznaczonym dowódcą
ksywa uczestnika, fps broni
należy wyznaczyć ochotnika na komandora w ramach swojego teamu

(pamiętając, że funkcją można się wymieniać; przewiduje się możliwość rotacyjnego obejmowania funkcji komandora przez poszczególne teamy)
prosimy podać preferowaną stronę konfliktu (ONZ, NSL)
zastrzegamy sobie możliwość przeniesienia do przeciwnej strony w celu wyrównania sił
prosimy zgłaszać chętnych do dowodzenia stronami (komandorzy), drużynami; w przypadku braku chętnych dowódcy zostaną wyznaczeni

schemat:
-komandor
--dowódca drużyny1
---operatorzy
--dowódca drużyny2
---operatorzy
--dowódca drużyny3
---operatorzy
--dowódca drużyny4
---operatorzy
--dowódca drużyny5
---operatorzy

//zgłoszenia do 19 października, godzina 23.59// JUŻ NIE PRZYJMUJEMY ZGŁOSZEŃ - FULL !!!
lista zgłoszeń będzie na bieżąco aktualizowana
organizatorzy zastrzegają sobie prawo odmowy udziału poszczególnym zgłaszającym się osobom lub ekipom bez podania przyczyn
i jak to na zlocie - prosimy zgłaszać organizatorom wszelkie przypadki terminatorstwa i łamania reguł 
na zgłoszenia czekamy pod adresem mejlowym:
dspaasg@gmail.com

::koszty
prosimy o symboliczną złotówkę od osoby na zwrot części kosztów imprezy

::sędziowie
organizatorzy nie przewidują funkcji sędziego - liczymy na Waszą uczciwość, pamiętając że u podstaw airsoftu leży tradycja bushido
, kładąca nacisk na honor, szacunek dla przeciwnika i samodoskonalenie – hasła wciąż żywe w prawdziwym airsofcie

::śmieci
każdy sprząta po sobie; nie zostawiaj śmieci! w każdej z baz będą worki na śmieci


belkadolnadołącz