JUŻ NIE PRZYJMUJEMY ZGŁOSZEŃ !!!
::warto mieć ze sobą
kompas/busola
- warto mieć w drużynie (w celu łatwiejszego odnajdywania celów)
łopata/szpadel - warto mieć w drużynie (w celu okopania się, m.in. podczas tworzenia bazy)
::zbiórka
7:00-7:30
sprawdzana obecność
::miejsce
ogrodzieniec
wg mapy:
http://www.zumi.pl/trasa.html?xs=19.513136&ys=50.44176&xk=19.517792&yk=50.449984&v=true&utf=1
::parking
wzdłuż
ulicy Spacerowej
[jadąc trasą nr790 od strony Dąbrowy G wybierz zjazd w prawo na ulicę Spacerową ("Krępa")
zjazd dokładnie 1km licząc od tablicy informującej o terenie zabudowanym]
::odprawa
(przydział do stron
konfliktu, umówienie zasad, rozdanie akcesoriów,
przekazanie rozkazów dowódcom stron; dowódcy
odprawiają się z własnymi zespołami, przekazując informacje nt.
terenu, zadań, celów)
8:00
::wymarsz
na stanowiska i alokacja
(tworzenie bazy)
8:30-9:30
::dodatkowe
rozkazy/informacje
dowódcy
otrzymywać będą w trakcie wykonywania zadań (dodatkowe
rozkazy/informacje w kopertach)
::scenariusze
walka
podzielona na dwie części:
1.misja
pod kryptonimem "przybysz z gwiazd"
- zadanie: odnalezienie satelity oraz utrzymanie jej w swojej bazie
do godziny 12:00
2.misja
pod kryptonimem "czarny płaszcz"
- zadanie: przejęcie komputera od agenta CIA oraz utrzymanie go w
swojej bazie do godziny 15:30
::wynik
rozgrywki
możliwy
rezultat: remis lub totalna wygrana
::limity
wieku – od 17lat za zgodą opiekunów prawnych!!!
niezbędny dokument potwierdzający tożsamość
mocy
- do 500fps oraz zdrowy rozsądek!!! przy małych odległościach w
przypadkach oczywistych zabijać bez strzału
ilość
uczestników - 70
pirotechnika
- zakazana
alkohol,
środki odurzające - zakazane
oznakowanie
stron - taśma klejąca na ramionach (niebieska dla ONZ, czerwona dla
NSL); na taśmie zostanie naniesiona ksywa
::kontakt
podczas gry
z
organizatorami - telefon komórkowy
PMR
dowódców stron z dowódcami oddziałów:
ONZ kanały 1-4, NSL kanały 5-8
::zasady
gry
komandor=głównodowodzący
- nie bierze bezpośredniego udziału w bitwie; chroni się w bazie;
funkcją można się wymieniać, ale jedynie w chwili, gdy komandor
oraz przejmujący funkcję żołnierz żyje (nie można tego robić
na respie!); pozostaje w bezpośrednim kontakcie z dowódcami
drużyn; nanosi informacje na mapę obrazującą sytuację na polu
walki, wydaje rozkazy drużynom; na tym stanowisku mile widziany
doświadczony gracz w BF
respy-bazy
(RB) - po jednym dla
każdej ze stron (zlokalizowany w pobliżu własnej bazy; nie
przechodzi w ręce wroga)
respy-flagi
(RF) -
na mapie zlokalizowane są 3 maszty (na których można
wywieszać własną flagę), miejsce pod flagą staje się respem dla
strony, która aktualnie ma kontrolę nad danym masztem - na
początku rozgrywki na maszcie wywieszone będą dwie flagi
(niebieska dla ONZ, czerwona dla NSL) -> zajmując po raz pierwszy
respa należy ściągnąć flagę przeciwnika zostawiając na maszcie
flagę swojej strony; przejmując zajętego przez przeciwnika respa
należy ściągnąć flagę przeciwnika oraz wywiesić flagę swojej
strony; flagi przeciwnika nie wolno chować, należy pozostawić ją
w dolnej części masztu! [kontrola RF daje przewagę strategiczną
na mapie; możliwość odradzania się we właściwym miejscu mapy -
niekoniecznie w najbliższym RF, ale tym wskazanym przez komandora,
co pozwala wykorzystać RF jako wysunięty przyczółek i
skupiać lub rozpraszać drużyny na mapie zgodnie z realizowaną
strategią]
trup
- może
przemieszczać się po mapie (między respami) z dobrze widocznym
czerwonym materiałem (warto od czasu do czasu sygnalizować
werbalnie, że "idzie trup":)
odradzanie
- w respach-flagach
RF: aby powrócić do gry pod masztem (z własną flagą) musi
zebrać się 6 żołnierzy (z chwilą dotarcia do respa szóstej
osoby - odradza się cały 6-osobowy skład; stąd ważne zadanie dla
komandora - odpowiednie kierowanie trupów na respy); trupy
czekające na odrodzenie muszą nadal mieć na sobie dobrze widoczny
czerwony materiał(!), gdyż w międzyczasie możliwe jest odbicie
respa przez przeciwnika (unikniemy uszkadzania trupów pod
respami); odbicie respa zmusza trupy do przejścia na innego respa
- w
respach-bazach RB: aby powrócić do gry w respie-bazie (pod
własną bazą) musi zebrać się na nim 15 żołnierzy, od chwili
dotarcia do respa piętnastej osoby należy odliczyć 5 minut(!!!) -
po tym czasie odradza się 15-osobowy skład, który może
wrócić do walki)
medyk
- na każdą ze stron przewidziana jest jedna funkcja medyka; tylko
osoba postrzelona w rękę lub nogę może wezwać medyka, taka osoba
nie może się ruszać, leżąc czeka na pomoc medyka (postrzał w
głowę lub korpus odsyła na respa); po udzielonej pomocy należy
odczekać 30sek.
postrzał w broń - eliminuje taką broń z dalszej rozgrywki (po odrodzeniu się na respie - wraca sprawność broni)
::cel
gry
przechwycić
oraz utrzymać do określonej godziny obiekt we własnej bazie
by
uznać wygraną jednej ze stron o godzinie X, obiekt musi znajdować
się w danej bazie! (jeśli obiekt znajdować się będzie poza bazą
= remis)
::obiekty
uszkodzony
satelita - szczegóły dotyczące satelity strony otrzymają
podczas odprawy
laptop
- szczegóły dotyczące laptopa strony otrzymają podczas
odprawy
kompas/busola
- warto mieć w drużynie (w celu łatwiejszego odnajdywania celów)
łopata/szufla - warto mieć w drużynie (w celu okopania się, m.in. podczas tworzenia bazy)
::podział
OZN
50% (kolor niebieski), NSL 50% (kolor czerwony)
::zgłaszanie
proszę
zgłaszać teamy wg wzoru:
nazwa
teamu z wyznaczonym dowódcą
ksywa
uczestnika, fps broni
należy
wyznaczyć ochotnika na komandora w ramach swojego teamu
(pamiętając,
że funkcją można się wymieniać; przewiduje się możliwość
rotacyjnego obejmowania funkcji komandora przez poszczególne
teamy)
prosimy
podać preferowaną stronę konfliktu (ONZ, NSL)
zastrzegamy
sobie możliwość przeniesienia do przeciwnej strony w celu
wyrównania sił
prosimy
zgłaszać chętnych do dowodzenia stronami (komandorzy), drużynami;
w przypadku braku chętnych dowódcy zostaną wyznaczeni
schemat:
-komandor
--dowódca
drużyny1
---operatorzy
--dowódca
drużyny2
---operatorzy
--dowódca
drużyny3
---operatorzy
--dowódca
drużyny4
---operatorzy
--dowódca
drużyny5
---operatorzy
//zgłoszenia
do 19 października, godzina 23.59// JUŻ NIE PRZYJMUJEMY ZGŁOSZEŃ - FULL !!!
lista
zgłoszeń będzie na bieżąco aktualizowana
organizatorzy
zastrzegają sobie prawo odmowy udziału poszczególnym
zgłaszającym się osobom lub ekipom bez podania przyczyn
i jak
to na zlocie - prosimy zgłaszać organizatorom wszelkie przypadki
terminatorstwa i łamania reguł
na zgłoszenia czekamy pod adresem mejlowym: dspaasg@gmail.com
::koszty
prosimy
o symboliczną złotówkę od osoby na zwrot części kosztów
imprezy
::sędziowie
organizatorzy
nie przewidują funkcji sędziego - liczymy na Waszą uczciwość,
pamiętając że u podstaw airsoftu leży tradycja bushido,
kładąca nacisk na honor, szacunek dla przeciwnika i
samodoskonalenie – hasła wciąż żywe w prawdziwym airsofcie
::śmieci
każdy
sprząta po sobie; nie zostawiaj śmieci! w każdej z baz będą
worki na śmieci